Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Veracomp w mediach

O FIRMIE

Załączniki

Interaktywny outdoor w digital signage

Digital signage wciąż nieśmiało wkracza na rynek tradycyjnej, czyli wciąż statycznej w przekazie formy reklamy zewnętrznej. Jednak na ulicach miast coraz częściej można spotkać ekrany czy kioski dotykowe, a odbiorcę przekazu można jeszcze bardziej zaangażować, zachęcając go do interakcji - pisze na łamach magazynu Pro-KREACJA Michał Rędziak z Veracomp.
Więcej

Digital signage wciąż nieśmiało wkracza na rynek tradycyjnej, czyli wciąż statycznej w przekazie formy reklamy zewnętrznej. Jednak na ulicach miast coraz częściej można spotkać ekrany czy kioski dotykowe, a odbiorcę przekazu można jeszcze bardziej zaangażować, zachęcając go do interakcji - pisze na łamach magazynu Pro-KREACJA Michał Rędziak z Veracomp.

Opublikowano