Veracomp.pl  »  Partnerzy  »  Producenci    Extreme Networks

PRODUCENCI

Extreme Networks

Łączność wykraczająca poza sieć

Korzyści z używania Extreme NetworksFirma Extreme Networks, Inc. (NASDAQ: EXTR) oferuje wsparte oprogramowaniem rozwiązania sieciowe (SDN), które pomagają działom IT na całym świecie osiągnąć wyjątkowe korzyści biznesowe – silniejsze relacje z klientami, partnerami i pracownikami. Te relacje z kolei przekładają się na wyższą sprzedaż, niższe koszty operacyjne oraz większy udział w rynku i lepszą rozpoznawalność. Od sieci przewodowej po bezprzewodową, od stacji roboczych po centra danych, od małych firm po wielkie korporacje, podejmujemy ekstremalne działania by pomagać naszym klientom. Zapewniamy dział wsparcia technicznego, w którym pracują wyłącznie nasi pracownicy. Nasi klienci to znane na całym świecie organizacje z sektorów takich jak biznes, edukacja, administracja publiczna, opieka zdrowotna, produkcja czy hotelarstwo.

Jako firma założona w roku 1996, Extreme może poszczycić się dwoma dekadami doświadczenia w branży technologii sieciowych. Wraz z przejęciem firmy Enterasys w roku 2013, nasze obie firmy posiadają łącznie 50 lat doświadczenia na polu: ustalania standardów dla sieci komputerowych i doświadczeń użytkownika w ramach różnych produktów i rozwiązań; inwestycji badawczo-rozwojowych mających na celu przyspieszenie procesu udostępniania nowych technologii klientom; najlepszej w swojej klasie obsługi i wsparcia technicznego klientów. Jako światowy dostawca rozwiązań sieciowych znajdujemy się w bardzo dobrej sytuacji finansowej, posiadamy ponad 20 tys. klientów w ponad 80 krach. Zatrudniamy około 1300 pracowników na całym świecie i współpracuje z nami ponad 1500 lokalnych partnerów technologicznych.

Rozwiązania Extreme to więcej niż sprzęt

Naszą markę wyrobiliśmy sobie już ponad 20 lat temu oferując najbardziej kompleksowe, wysoce wydajne rozwiązania sieciowe dla obszaru dostępowego oraz przełączniki. Ale jeżeli nadal myślą Państwo o rozwiązaniach sprzętowych słysząc słowo „Extreme”, to czas zmienić swoje przyzwyczajenia.

Czerpiąc z wizji opierającej się na tym, że sieć zapewnia łączność, która z kolei wpływa na prowadzoną przez Państwa działalność, skupiliśmy się na stworzeniu zestawu narzędzi softwareowych oraz systemu operacyjnego pozwalających na kontrolę indywidualnych polityk w całej sieci z poziomu jednego węzła. Platforma analityczna koreluje poziom wykorzystania zasobów sieci z wydajnością jej pracy a nasza inteligentna płaszczyzna kontroli dostosowuje w czasie rzeczywistym konfiguracje środowiska do bieżących potrzeb. Co więcej, rozszerzyliśmy kontrolę poza sieć fizyczną, obejmując także infrastrukturę działającą w chmurze – optymalizuje to Państwa sieć i aplikacje, niezależne od tego gdzie się znajdują.

Extreme Networks 

Realizowana przez nas ewolucja oferty produktów i status jednego z wiodących dostawców rozwiązań SDN, oznacza, że Extreme może dostarczać infrastrukturę IT, która jest szybka, niezwodna i dostosowuje się do potrzeb użytkowników, aplikacji oraz zagrożeń bezpieczeństwa.

Stosując uznane na rynku standardy jakości i produkcji, dostarczamy najwyższej klasy produkty. Dzięki zatrudnianiu najlepszych na rynku inżynierów i innowatorów możemy tworzyć unikalną wartość poprzez lepszą technologię. Nasze zasady projektowania opierają się na skalowalnej, adaptacyjnej i niezawodnej architekturze, która zapewnia ujednoliconą widoczność i kontrolę od brzegu sieci po centrum danych - przy udziale jednego systemu zarządzania, który integruje sieci przewodowe i bezprzewodowe poprawiając skuteczność pracy IT. Nasza kompleksowa oferta dla centrum danych spełnia różnorodne potrzeby organizacji różnych rozmiarów, dostawców usług oraz środowisk HPC, oferując inteligencję, elastyczność, prostotę i wysoką wydajność, wymagane już dziś oraz skalowalność dla realizacji przyszłych potrzeb.

Extreme zdaje sobie sprawę, że sieć komputerowa to Państwa najbardziej strategiczny zasób biznesowy, dlatego angażujemy 100% naszych zasobów, aby mogli Państwo czerpać z niego jak najwięcej. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości produkty, najlepszą obsługę i łatwość prowadzenia działalności – wszystko to poprawia kompetencje Państwa zespołu do wsparcia organizacji i realizacji łączności wykraczającej poza sieć.

Analizowaliśmy oferty różnych dostawców, ale we wszystkich brakowało istotnego dla nas elementu - całościowego rozwiązania obejmującego sieć przewodową i bezprzewodową, analitykę i zarządzanie…przy czym wszystko powinno ze sobą współpracować i działać niezawodnie. To jest dla nas niezmiernie ważne i właśnie to otrzymujemy od Extreme.

mówi Doug McDonald, Manager, Sieć bezprzewodowa, Henry Ford Health System.

Obsługa Extreme – Więcej niż oczekiwania…

Firma Extreme jest rozpoznawalna na rynku z uwagi na najlepszą w swojej klasie obsługę i wsparcie klienta. Nasz wielokrotnie nagradzany i w 100% własny globalny zespół pracowników działu wsparcia odznacza się wieloletnim doświadczeniem z rozwiązaniami Extreme, może kontaktować się z inżynierami i deweloperami, a dodatkowo ma dostęp do infrastruktury niezbędnej do efektywnej obsługi wszystkich zapytań. W naszym centrum obsługi klienta pracują tylko nasi pracownicy, dział Profesjonalnych Usług ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń, prowadzimy szkolenia w salach zajęć i wirtualne a także szkolenia typu MOOC (Massive Open Online Courses) oraz możemy pochwalić się aktywną społecznością klientów biorącą udział w dyskusjach online.

Przekraczanie granic to jedyna metoda wyróżniania się jaką stosujemy i wierzymy, że to dzięki niej zyskujemy przewagę na rynku. To także jeden z powodów, dla którego część z najbardziej znanych na świecie organizacji z dziedziny biznesu, administracji, opieki zdrowotnej, edukacji i produkcji mówi o sobie „wieczny klient Extreme”. Praktycznie żaden inny partner technologiczny nie angażuje się tak bardzo jak my – poszukując informacji, nie ograniczając się tylko do sieci i pracując niezłomnie na Państwa sukces.

Wysoka jakość oferowanego przez nas wsparcia i obsługi wyróżnia nas na tle konkurencji i pokazuje nasze zaangażowane na rzecz klientów. Trzy główne elementy sprawiają, że dział obsługi klienta Extreme Networks wyróżnia się na rynku:

  • Pracownicy działu wsparcia Extreme Networks to w 100% nasz własny (nie pozwalamy sobie na outsourcing w tej dziedzinie) i wysoce wykwalifikowany personel, który z olbrzymim zaangażowaniem pomaga naszym klientom uzyskać pełnie korzyści z inwestycji w technologię.
  • Extreme Networks personalizuje usługi wsparcia jakie otrzymują klienci – poznają Państwo osobę odpowiedzialną za kontakt z Wami przez telefon, tym samym będziecie wiedzieć z kim będziecie ewentualnie współpracować zanim podejmiecie ostateczną decyzję o inwestycji w Extreme Networks.
  • Innowacyjna technologia stojąca za procesem wsparcia Extreme Networks pozawala na zarządzanie wielokanałowym kontaktem z klientem z pełną widocznością wszystkich funkcji i zarządzaniem odpowiedziami. Takie podejście poprawiło jakość obsługi, zwiększając liczbę problemów rozwiązanych pierwszego dnia o 15% i zmniejszając średni czas obsługi danej sprawy o 50%.

Opieranie się wyłącznie na własnych pracownikach działu wsparcia zapewnia istotne korzyści, w tym:

  • Ścisła integracja z działem badań i rozwoju, która sprzyja współpracy grup, przyspiesza szkolenie pracowników i pozwala na rozwiązywanie problemów w czasie rzeczywistym.
  • Niska liczba odejść pracowników osiągana przez rozpoznawanie ich potrzeb i inwestowanie w ich rozwój.
  • 2-poziomowy projekt call center, na który składa się wsparcie i inżynieria, pozwala spełnić potrzeby klientów związane z szybkim rozwiązaniem problemów – brak konieczności oczekiwania na rozwiązanie sprawy w typowym, oferowanym przez konkurencję, 5 poziomowym projekcie call center.

Extreme Networks - SteviesFirma Extreme Networks jest znana z oferowania najlepszego na rynku wsparcia technicznego i usług, które jest doceniane przez klientów, analityków i ekspertów branżowych. Firma Extreme Networks otrzymała ostatnio wyróżnienie 2015 Bronze Stevie Award w ramach trzech różnych kategorii: „Best use of Technology in Sales – All Other Industries”, „Customer Service Training Team of the Year” oraz „Sales Training or Education Professional/Leader of the Year.” Wszystkie te wyróżnienia to potwierdzenie wysokiej kultury organizacyjnej Extreme zorientowanej na współpracy i spełnianiu, a nawet przekraczaniu oczekiwań klientów na każdym kroku. Extreme już w 2012 roku otrzymał wyróżniania Gold, Silver i Bronze Stevie Award w kategorii Sales & Customer Service (sprzedaż i obsługa klientów).

Extreme Networks - RekomendacjePotwierdzeniem tego, że zmierzamy we właściwym kierunku jest wskaźnik zadowolenia klientów na poziomie 95% oraz wielokrotnie nagradzany dział wsparcia technicznego.

 

Extreme zobowiązuje się do ciągłej ewolucji i rozwijania programów usług i praktyk biznesowych by spełnić unikalne potrzeby każdego klienta, Dostarczając najwyższej klasy rozwiązania sieciowe chcemy zyskać pozycję wieloletniego partnera usługowego, który wykracza poza Państwa oczekiwania i pomaga Wam osiągnąć sukces.

Możemy zawsze liczyć na ich wsparcie i poradę… I nie ogranicza się to wyłącznie do ich pracowników działu obsługi: Rozmawiałem już z ich najwyższym kierownictwem oraz działem badań i rozwoju. Nigdy nie pracowałem z firmą, która zapewniała by taki poziom obsługi.

Dominic Tong, Director of Technology, Aldine Independent School District