Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe  »  Informacje nt. działania Veracomp    Centrum Pracy Zdalnej

INFORMACJE NT. DZIAŁANIA VERACOMP

Centrum Pracy Zdalnej

O tym w jaki sposób Veracomp wspiera Partnerów handlowych rozmawiamy z Anną Kumką, kierownikiem Działu Sprzedaży Internetowej. 

Kiedy wybuchła epidemia koronawirusa firmy masowo zaczęły wykupować urządzenia do pracy zdalnej. W pewnym momencie w sklepach internetowych były nawet problemy z ich dostępnością! Jak wyglądało to u nas?

Stephen Hawking powiedział kiedyś, że "Inteligencja to zdolność adaptacji do zmian". Faktycznie, sytuacja związana pandemią zmusiła wszystkich do szukania alternatywnych rozwiązań i dostosowania się do zmian. Firmy, które dotąd były przeciwne home office, jeśli tylko mogły, zaczęły tak pracować. Jednocześnie pracownicy zostali niejako "zmuszeni" do szybkiego dostosowania przestrzeni domowej, aby bezproblemowo pracować na odległość. Nagły skok zapotrzebowania na technologie do zdalnej współpracy spowodował braki w zaopatrzeniu wielu firm, ale my jako dystrybutor staraliśmy się szybko wybawić je z kłopotu. Dzięki bogatej ofercie kamer, terminali wideokonferencyjnych, słuchawek i innych tego typu urządzeń, zawsze mogliśmy pomóc naszym Partnerom. Ograniczone zapasy produktów jednej marki szybko niwelowaliśmy propozycjami innego producenta. System do obsługi zamówień internetowych działał cały czas na pełnych obrotach - podobnie jak nasze dwa magazyny.

Niedawno w naszym systemie do realizacji zamówień uruchomiliśmy Centrum Pracy Zdalnej. Czym ono jest i do czego służy?

Poprzez Centrum Pracy Zdalnej wychodzimy naprzeciw potrzebom Partnerów oraz ich klientów i ułatwiamy dostęp do produktów szczególnie przydatnych w dzisiejszej rzeczywistości. Jak już wspomniałam, w naszym systemie V-ZAM mamy ogromne portfolio rozwiązań dla każdej firmy i organizacji - czasem wręcz giną one w całości oferty, dlatego w ramach Centrum Pracy Zdalnej postanowiliśmy wprowadzić dodatkowe kategorie, które pozwalają na łatwiejsze dotarcie do tych produktów i szybsze dokonywanie zamówień. Cały czas trzeba jednak pamiętać, że propozycje widniejące w Centrum Pracy Zdalnej są tylko "reprezentantami" wszystkich produktów z naszej dystrybucji.

Co promujemy poprzez Centrum Pracy Zdalnej - jakie rozwiązania i dla kogo można tam znaleźć?

Konieczność posiadania systemu do pracy i komunikacji na odległość dotyczy niemal wszystkich sektorów i branż, które staraliśmy się odzwierciedlić w naszym systemie. W obszarze "Biuro" mamy wygodne biurka, fotele, monitory, kamery internetowe, systemy wideokonferencyjne. W kategorii "Edukacja" skupiamy się głównie na tabletach graficznych, monitorach dotykowych, słuchawkach i innych tego typu urządzeniach. Obszar "Medycyna" to bramki i systemy termowizyjne. Natomiast "Internet" to produkty podnoszące wydajność łącza internetowego - niezbędne, aby pozostałe obszary dobrze funkcjonowały w warunkach domowych, kiedy jednocześnie pracują lub uczą się 3-4 osoby. Mowa tutaj o urządzeniach typu router, switch, UTM i nie tylko.

W którym kierunku zamierzamy rozwijać naszą platformę sprzedażową?

Chcemy być zawsze gotowi do realizacji zamówień naszych Partnerów i wspierać ich we wdrożeniach. Na pewno musimy przygotować platformę V-ZAM do sprzedaży usług chmurowych oraz sprawić, by elastycznie dostosowywała się do rosnącej oferty naszej firmy. Mamy nadzieję, że Partnerzy docenią nasze starania i że V-ZAM będzie dla nich jeszcze bardziej wygodnym narzędziem. Intensywnie nad tym pracujemy.

Anna Kumka, kierownik Działu Sprzedaży Internetowej.