W ostatnich latach obsługa klienta zyskała jeszcze większą popularność. Z tego powodu call center przeżywają prawdziwe oblężenie. Pracujące tam osoby codziennie odbywają tysiące rozmów z klientami, pomagając im w rozmaity sposób. Z uwagi na to telefoniczne centra obsługi klienta powinny sięgać po profesjonalne rozwiązania, które wesprą je w świadczeniu pomocy na najwyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest też komfort pracowników, który przekłada się na efektywność pracy, a także zadowolenie klientów.
Podstawowym narzędziem pracy telemarketera są słuchawki. Rozwiązania te w swojej ofercie posiada firma Poly, powstała po połączeniu Polycom i Plantronics. Dla call center producent przygotował dedykowaną linię słuchawek przewodowych EncorePro, obejmującą modele: 300, 500 i 700.
EncorePro 300
Budżetowe słuchawki stereo, stworzone z myślą o całodziennym komforcie, niezawodności, ochronie akustycznej i optymalizacji głosu. Dzięki nim pracownicy mogą osiągać najlepsze wyniki podczas każdej zmiany.
EncorePro 500
Słuchawki do całodziennej pracy, wyposażone w redukcję szumów. Dostępne w 3 wariantach - mono, zausznym i z elastycznym pałąkiem.
EncorePro 700
Topowa linia słuchawek stworzona z myślą o najbardziej efektywnych pracownikach. Rozwiązanie cechuje elegancki design, wysoki komfort użytkowania oraz najwyższej klasy audio. Dostępne w wersji mono lub stereo.
Rozwiązania Poly audio, w tym słuchawki dostępne są w ofercie Veracomp. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z product managerem - Krzysztofem Leńczowskim, Krzysztof.Lenczowski@veracomp.pl.
Zachęcamy także do odwiedzania strony www.poly.veracomp.pl
Opublikowano

Poly
Poly to jedna z największych na świecie firm dostarczających rozwiązania do komunikacji i współpracy dla firm. Kilkudziesięcioletnie doświadczenie w rozwijaniu technologii audio i video sprawia, że produkty Poly zapewniają najwyższą jakość i pozwalają eliminować największe bolączki komunikacji we współczesnym świecie. Zakłócenia połączeń czy niska jakość obrazu w wideokonferencjach bezpośrednio wpływają na efektywność ... Więcej »