Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

TP-Link-nowe-logo

Załączniki

Oto nowy TP-Link®

TP-Link prezentuje całkowicie nowy wygląd i identyfikację marki.

Najpopularniejszy dostawca rozwiązań sieciowych w Polsce, TP-Link, pokazał się z zupełnie nowej strony. Po 20 latach działalności na świecie, w tym 5 w Polsce, firma przeszła rebranding. Nowe logo i identyfikacja marki odzwierciedla kolejny krok w historii producenta: TP-Link to nie tylko sprzęty sieciowe, ale i rozwiązania smart home, akcesoria oraz smartfony.

„Przez ostatnie 20 lat konsekwentnie spełnialiśmy oczekiwania milionów klientów. Teraz wyruszamy w nową podróż, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby cyfrowego społeczeństwa”, powiedział Jeffrey Chao, współzałożyciel oraz prezes TP-Link. „W miarę rozrostu naszego portfolio produktowego przyszedł czas, aby wizerunek naszej marki rozwijał się razem z nim. Z radością przedstawiamy światu nowy TP-Link.”

To właśnie zmiana kierunku rozwoju marki nakłoniła TP-Link do odświeżenia wizerunku. Nowy slogan, „Reliably Smart”, jest kontynuacją wcześniejszego sloganu firmy i akcentuje krok TP-Link w stronę produktów z kategorii smart home. Nowe logo, strzałka skierowana do środka okręgu, podkreśla koncentrację firmy na kliencie. Zaktualizowany projekt logo do samych małych liter, jak i zmieniona pisownia nazwy firmy na TP-Link zamiast TP-LINK to z kolei odzwierciedlenie prostoty i intuicyjności. Zwieńczeniem zmian jest odświeżona strona internetowa. Jest teraz jeszcze bardziej przejrzysta i przyjemna dla oka. Wszystko to zostało opracowane z wykorzystaniem barw ze specjalnie zaprojektowanej palety.

Od dzisiaj nowa identyfikacja zagości na stronie producenta, globalnych kanałach mediów społecznościowych, z czasem na opakowaniach produktów oraz ekspozycjach sklepowych. Ostatnie produkty firmy, takie jak router Touch P5 czy kamery Cloud, są przykładem zmian, które przyniosą innowacyjne produkty ułatwiające życie swoim użytkownikom. Nowa marka zostanie wizualnie zaprezentowana po raz pierwszy na IFA (Hala 17, Stanowisko 111) w Berlinie w dniach 2-7 września 2016r.

TP-Link jest jednym z największych światowych producentów sprzętu sieciowego dla sektora SOHO i SMB. Firmę założono w 1996 roku i od tego czasu notuje ona systematyczny wzrost udziałów w rynku produktów sieciowych. Udział TP-Link w rynku produktów WLAN wynosi ponad 40 proc. (IDC, IV kwartał 2015), co zapewnia firmie zdecydowaną pozycję lidera. Obecnie TP-Link współpracuje z ponad 600 dystrybutorami na całym świecie. Posiada dwie fabryki z 21 liniami produkcyjnymi. Doskonałe zaplecze techniczne oraz system zarządzania jakością zgodny z normą ISO9001 sprawiają, że produkty TP-Link dają gwarancję wydajności, pewności i stabilności działania. Jakość produktów została potwierdzona licznymi nagrodami w niezależnych testach urządzeń.

Opublikowano

TP-Link
TP-Link

Firma TP-Link jest globalnym dostawcą produktów sieciowych dla sektora SOHO i SMB oraz największym producentem tego typu urządzeń w Chinach. Dostarcza produkty dla dziesiątek milionów klientów w ponad 100 krajach. Zaangażowanie działu badań i rozwoju, sprawne zarządzanie i produkcja wyrobów spełniająca najwyższe standardy jakościowe sprawia, ... Więcej »