Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

Nadszedł ten dzień. Wyposaż swoich klientów w siłę Engage.

Popyt: 90% przedsiębiorstw postrzega zadowolenie klientów jako kluczowy wyznacznik odróżniający je od konkurencji*, co sprawia, że jakość połączeń z klientami jest jeszcze bardziej istotna, niż kiedykolwiek wcześniej. Twoje możliwości: Jabra Engage 65 i 75 - zaprojektowane z myślą o zwiększeniu zadowolenia klientów.

Jabra Engage

Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Engage dają Twoim klientom:

  • Jeszcze wspanialszy dźwięk
    Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Engage gwarantują doskonale brzmiące połączenia pracownikom, którzy rozmawiają z klientami. W praktyce przekłada się to na zadowolenie klientów i wpływa na wzrost Twoich zysków.

  • Jeszcze więcej bezprzewodowej swobody
    Engage oferuje doskonały dźwięk, zasięg, liczebność oraz bezpieczeństwo, co pozwala Ci sprzedać więcej bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dla środowiska open office.

  • Jeszcze więcej produktywności
    Engage jest niezwykle prosto wdrażać, instalować i użytkować - wraz z funkcjonalnościami wzmagającymi produktywność. Dzięki temu stanowi to idealne rozwiązanie zarówno dla obecnych klientów korzystających z Pro 9400, jak również dla nowych potencjalnych użytkowników.

 
POKAŻ WIĘCEJ >>
 
 

Czas wykonać kolejny krok.
Zdecyduj się na migrację bazy klientów opartej o Pro 9400 na Engage.

Skontaktujmy się i porozmawiajmy o Twojej obecnej bazie klientów. Przyjrzyjmy się ponownie narzędziom, materiałom i promocjom, które umożliwią Ci szybsze finalizowanie transakcji. W międzyczasie zachęcamy do odwiedzenia Jabra One Zone i pobrania zaktualizowanego zestawu narzędzi, który pozwoli Ci zaktywizować klientów, jak również zwiększyć popyt oraz sprzedaż.

Jabra One Zone

Opublikowano

Jabra
Jabra

Jabra, jedna z marek firmy GN, umacnia swoją pozycję jednego z wiodących i najszybciej rozwijających się dostawców zestawów słuchawkowych. GN zatrudnia około 1000 pracowników, a produkty firmy są dostępne na całym świecie. Głównym celem GN jest projektowanie, produkcja i sprzedaż różnorodnych przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dla użytkowników indywidualnych oraz ... Więcej »