Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

Mirosław Chełmecki: #WspieramyWas

Koronawirus wpłynął na naszą codzienność, a także wymusił wiele zmian i ograniczeń w społeczeństwie oraz biznesie. Konieczność dostosowania się do nowych realiów ma wpływ na funkcjonowanie branży IT. Czy można dalej efektywnie działać i prowadzić projekty?

 

Mogłoby się wydawać, że ze względu na zaistniałą sytuację nie będzie możliwości prowadzenia testów, badań, analiz wydajnościowych, audytów czy weryfikacji przydatności danego rozwiązania lub technologii. Może nie jest tak łatwo jak wcześniej, jednak mamy kilka propozycji dla integratorów w tym obszarze. Bogaty zasób sprzętu demonstracyjnego udostępniamy zdalnie z naszego laboratorium DEMO. Urządzenia możemy też wysłać pod wskazany adres Partnera czy jego klienta końcowego.

W wielu wypadkach sprzęt jest uprzednio tak przygotowany, że wystarczy tylko podpiąć go do prądu oraz włączyć do sieci komputerowej. Resztę testów możemy przeprowadzić już zdalnie, kontrolując testowane urządzenie oraz dostarczone środowisko. Takie podejście znacząco ogranicza konieczność przemieszczania się pracowników. 

Już wkrótce udostępnimy całą platformę opartą na produktach Red Hata do prowadzenia testów aplikacji. Nasi Partnerzy będą mogli zdalnie wypróbować całe systemy tworząc i modyfikując wirtualne środowisko oraz uzyskując do nich pełny dostęp – tak, jakby to była część ich wewnętrznego systemu informatycznego. Kolejno będziemy udostępniali możliwość testowania w taki sposób rozwiązań innych producentów.

Ponieważ nie możemy spotkać się twarzą w twarz, realizację złożonych projektów, które wymagają współpracy wielu ludzi w tym samym momencie, przeprowadzamy zdalnie. Jako dystrybutor sprzętu Poly i LifeSize łączymy naszych ekspertów, przedstawicieli integratorów oraz ich klientów w wirtualnych pokojach, w których mogą prowadzić dyskusje na temat postępu prac czy dyskutować nad kolejnymi częściami projektu.

Ponadto nasi przedstawiciele handlowi są cały czas dostępni telefonicznie i mailowo, a wspierają ich specjaliści od wycen, inżynierowie oraz menadżerowie produktu. Tak jak dotychczas terminowo przygotowują oferty, dobierają produkty i doradzają przy wyborze odpowiedniego rozwiązania, dopasowanego do budżetu i wymogów technologicznych klienta końcowego. 

Z kolei inżynierowe przeprowadzają szkolenia i demonstracje działania sprzętu. Menadżerowie produktów przygotowują dziesiątki webinarów o ciekawej tematyce. Pełną ich listę zawsze można znaleźć na platformie szkoleniowej Veracomp.

Integratorów szczególnie gorąco zachęcamy do spotkań tematycznych, dedykowanych webinarów i wirtualnych konsultacji zorganizowanych wyłącznie dla ich klientów końcowych. Przez odpowiedni dobór zagadnień przedstawimy tam takie zakresy technologiczne i rozwiązania, które będą inspiracją do powstawania nowych projektów. Realizację tych inicjatyw wspierają również nasi producenci.

Tu warto wspomnieć o inicjatywie All of Backup. Partnerzy biorący udział w tym projekcie już wkrótce zostaną zaproszeni do wirtualnej debaty, w której będziemy poruszać aspekty zabezpieczania danych i ciągłości pracy, przy założeniu rozproszenia systemów IT i konieczności zdalnej pracy przedsiębiorstw. W dalszym ciągu odbywają się spotkania Backup Friday, gdzie wraz z naszymi Partnerami demonstrujemy i uświadamiamy klientom konieczność ochrony danych zarówno na serwerach, jak i na urządzeniach zdalnych.

Skoro działamy i niezmiennie wspieramy naszych Partnerów, czy coś się zmieniło? Trochę tak. Niestety brakuje nam dotychczasowych spotkań w rzeczywistym świecie, dyskusji, rozmów i widoku uśmiechniętych twarzy podczas branżowych wydarzeń. Brakuje uścisku dłoni, wspólnie wypitej kawy czy herbaty. Na to niestety jeszcze chwilę będziemy musieli poczekać.

W branży IT zawsze można było znaleźć ludzi dynamicznych, przebojowych i gotowych do pomocy klientom w doborze rozwiązań, które w najlepszy sposób realizują ich potrzeby. Utrzymanie obsługi na wysokim poziomie wymaga jednak przeorganizowania pewnych procesów wewnętrznych, a także współpracy z dystrybutorem, który dzięki empatii opiekunów handlowych i technologicznych będzie chciał zrozumieć obecne, często inne niż dotychczas potrzeby biznesowe. Będzie zarówno wpierającym partnerem przy prowadzonych projektach, jak również inspiratorem w pozyskiwaniu nowych.

Możecie na nas liczyć.

Współpraca z nami jest oparta nie tylko na doskonałych procesach, które wdrożyliśmy, ale przede wszystkim na ludziach z najwyższymi kompetencjami, którzy zawsze posiadają indywidualne spojrzenie na projekty i potrzeby, z jakimi zwracają się do nas Partnerzy. Wewnętrznie czujemy się przygotowani na obsługę każdego informatycznego projektu.

Zmieniamy się dla Was.

Opublikowano