Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

Jabra logo

Dołącz do programu demonstracyjnego Jabra WIN!

Przetestuj BEZPŁTANIE nasze rozwiązania, przekonaj się dlaczego warto zaproponować Klientom produkty Jabra.

Twój sukces jest naszym sukcesem - to myśl przewodnia programu partnerskiego Jabra WIN. Dołącz do grona uczestników i zamawiaj wersje demonstracyjne dowolnie wybranych produktów sygnowanych logo JABRA, dostępnych w wyjątkowo korzystnych cenach.

Wsparcie techniczne to tylko jedna z korzyści członkostwa w programie Jabra WIN. Odbędziesz również zaawansowane szkolenie w zakresie produktów i sprzedaży, podczas którego nauczysz się rozpoznawać potrzeby swoich klientów. Poznasz także kompleksowe rozwiązania Jabra. Stąd już tylko krok do kolejnego sukcesu!

Członkowie Jabra WIN uzyskują dostęp do pełnej gamy asortymentu marki, w tym nowego urządzenia z serii Speak: JABRA SPEAK 810.

Zestawy głośnomówiące Jabra Speak 810 to rewolucyjne rozwiązanie telekonferencyjne wykorzystujące technologię Plug and Play. Redukujące dźwięki tła mikrofony ZoomTalk oraz cyfrowe przetworniki gwarantują krystalicznie czysty dźwięk najwyższej jakości. Urządzenie może pracować w sali konferencyjnej o dowolnej powierzchni, zapewniając komfortową pracę nawet 15 uczestnikom spotkania. Dodatkowym atutem Jabra Speak 810 jest nowoczesny design wpisujący się w dowolną aranżację sali konferencyjnej. 

Jabra Speak 810 to:

  • 6 wbudowanych mikrofonów o zasięgu do 5 m.,

  • obsługa konferencji do 15 osób,

  • pamięć Bluetooth do 900 urządzeń mobilnych, zasięg 30 m.,

  • wbudowany kabel z wtyczką mini jack 3.5 mm do podłączenia urządzeń mobilnych,

  • obsuga NFC, profilu A2DP v1.2, Hands Free Profile v1.6, Headset Profile v1.2,

  • płynna obsługa połączeń nawiązywanych za pośrednictwem wiodących systemów UC/telefonów programowych (w tym m.in.: Microsoft Skype for Business, IBM Sametime, Cisco, Avaya i Skype).

 

Opublikowano

Jabra
Jabra

Jabra, jedna z marek firmy GN, umacnia swoją pozycję jednego z wiodących i najszybciej rozwijających się dostawców zestawów słuchawkowych. GN zatrudnia około 1000 pracowników, a produkty firmy są dostępne na całym świecie. Głównym celem GN jest projektowanie, produkcja i sprzedaż różnorodnych przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dla użytkowników indywidualnych oraz ... Więcej »