Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

Czas na migrację Twoich klientów na Jabra Engage

Popyt: Wartość światowego rynku zestawów słuchawkowych dla profesjonalistów jest obecnie szacowana na 643 miliony dolarów.*

Twoje możliwości: Jabra Engage 65 i 75 wyposażono w najnowszą bezprzewodową technologię słuchawkową, wprowadzając tym samym na rynek zupełnie nową jakość pracy dla zwiększenia zadowolenia klientów i ich lojalności względem marki.

Sięgnij po więcej z Jabra Engage

  • Więcej możliwości sprzedażowych
    Bezprzewodowe zestawy słuchawkowe Engage gwarantują doskonale brzmiące połączenia pracownikom, którzy rozmawiają z klientami w ciągu dnia. W praktyce przekłada się to na zadowolenie klientów i wpływa na wzrost Twoich zysków.

  • Bardziej zaawansowane rozwiązania bezprzewodowe
    Engage posiada możliwości bezprzewodowe nowej generacji, charakteryzujące się doskonałym dźwiękiem, zasięgiem, liczebnością oraz bezpieczeństwem, co pozwala Ci sprzedać więcej bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dla środowisk open office bez obaw o problemy z liczebnością, czy zabezpieczeniem połączeń.

  • Ułatwione wdrażanie
    Engage jest niezwykle prosto wdrażać, instalować i użytkować - wraz z funkcjonalnościami wzmagającymi produktywność. Pozwala to naszym resellerom na ulepszenie oferty kierowanej do obecnych klientów korzystających z Pro 9400 oraz na sprzedaż rozwiązań nowym potencjalnym użytkownikom, będąc pewnym jakości produktu.

Pokaż więcej


Czas wykonać kolejny krok.
Zdecyduj się na migrację bazy klientów opartej o Pro 9400 na Engage.

Skontaktujmy się i porozmawiajmy o Twojej obecnej bazie klientów. Przyjrzyjmy się ponownie narzędziom, materiałom i promocjom, które umożliwią Ci szybsze finalizowanie transakcji. W międzyczasie zachęcamy do odwiedzenia Jabra One Zone i pobrania zaktualizowanego zestawu narzędzi, który pozwoli Ci zaktywizować klientów, jak również zwiększyć popyt oraz sprzedaż.

Opublikowano

Jabra
Jabra

Jabra, jedna z marek firmy GN, umacnia swoją pozycję jednego z wiodących i najszybciej rozwijających się dostawców zestawów słuchawkowych. GN zatrudnia około 1000 pracowników, a produkty firmy są dostępne na całym świecie. Głównym celem GN jest projektowanie, produkcja i sprzedaż różnorodnych przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych dla użytkowników indywidualnych oraz ... Więcej »