Wobec coraz większego znaczenia sieci, popyt na narzędzia do ich monitoringu musi rosnąć. Nie oznacza to jednak, że w kontakcie z klientem proces sprzedaży będzie łatwym i przyjemnym doświadczeniem.
Klienci oczekują dzisiaj nie tylko dostarczenia sprzętu, oprogramowania czy środowiska, ale kompleksowych usług związanych z serwisowaniem, zarządzaniem i analityką – takich, które będą mogły być rozliczane w cyklu abonamentowym. To słuszne podejście, ponieważ daje możliwość korzystania z najnowszych technologii i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Wielu integratorów od dłuższego już czasu buduje swoją ofertę w oparciu o usługi. Stawiają przy tym na posiadane kompetencje, zasoby data center oraz tworzone ośrodki zarządzania bezpieczeństwem. Nawet jeśli tempo rozwoju tego rodzaju oferty nie było zbyt duże w ostatnich latach, to obecnie zainteresowanie nią rośnie - wyjaśnia Grzegorz Szmigiel, dyrektor techniczny, Veracomp w komentarzu dla magazynu CRN Polska.
Więcej na temat rozwiązań, służących do monitorowania i analizy ruchu sieciowego przeczytacie w listopadowej publikacji CRN-a:
https://crn.pl/artykuly/narzedzia-do-monitorowania-i-analizy-sieci/
oraz w komentarzu eksperckim Grzegorza, opublikowanym na stronie allofsecurity.pl:
Opublikowano