Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Centrum Prasowe    Aktualności

O FIRMIE

Alcatel-Lucent Enterprise hor

Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza możliwości OpenTouch

Alcatel-Lucent Enterprise poinformował o wprowadzeniu nowych funkcjonalności w pakiecie OpenTouch Suite, aby umożliwić większej liczbie przedsiębiorstw wdrożenie zunifikowanej komunikacji. Pakiet OpenTouch Suite 2.1 Alcatel-Lucent Enterprise udostępnia nowe funkcje komunikacji z wykorzystaniem wideo i mobilnej.

Umożliwiają one przedsiębiorstwom osiągnięcie większej produktywności w biurze i oferują komfort użytkowania wszystkich urządzeń dzięki ujednoliconemu interfejsowi dla wszystkich platform. Nowa wersja umożliwia ponadto bezproblemowe przekształcenie dotychczasowych systemów komunikacyjnych.

Świat wchodzi w erę „supermobilności”, w której urządzenia mobilne umożliwiają współpracę głosową i wideo oraz wspólne pracowanie nad różnorodnymi treściami. W związku z tym przedsiębiorstwa muszą udostępnić pracownikom narzędzia i technologie zapewniające produktywność w podróży w dowolnym miejscu na świecie.

Pakiet OpenTouch Suite 2.1 Alcatela-Lucenta usprawnia komunikację w czasie rzeczywistym dzięki łatwemu w obsłudze interfejsowi, który umożliwia współpracę wizualną w biurze i w podróży. Rozwiązanie do zunifikowanej komunikacji oferowane przez Alcatel-Lucent Enterprise, nagradzane m.in. za obniżanie złożoności dzięki prostszemu i bardziej intuicyjnemu interfejsowi, łączy w ramach pojedynczej aplikacji jedne z najlepszych na świecie korporacyjne usługi telefoniczne, takie jak komunikator, konferencje internetowe i konferencje wideo w jakości HD.

Wraz z udostępnieniem nowej wersji pakietu OpenTouch Suite 2.1, OpenTouch Conversation będzie dostępny na następujących urządzeniach:

  • Najnowsze tablety i smartfony z systemem Android, które umożliwiają pracownikom mobilnym i ekspertom merytorycznym łatwe udostępnianie treści pracownikom znajdującym się w biurze. Możliwe jest to za pomocą kilku dotknięć ekranu dzięki funkcjom komunikacji wizualnej oferowanym przez oprogramowanie OpenTouch Conversation.

  • NOWY telefon 8088 Smart DeskPhone, który charakteryzuje się eleganckim wyglądem, udostępnia zaawansowane funkcje filtrowania połączeń oraz przekazywania połączeń wideo w jakości HD na wyższy szczebel kompetencji za pomocą jednego dotknięcia ekranu, jak również organizowanie wideokonferencji z innymi pracownikami. Mając do dyspozycji monitor z wejściem HDMI, telefon 8088 Smart DeskPhone można połączyć z systemem komunikacji zunifikowanej, co ogranicza konieczność korzystania z klientów dedykowanych do obsługi konferencji.

  • Telefony 8068 DeskPhone zapewniają pracownikom, którzy często podróżują i potrzebują dużego komfortu użytkowania urządzeń doskonałą jakość transmisji audio, bardzo szybki dostęp do zintegrowanego katalogu za pomocą klawiatury zewnętrznej oraz zintegrowany routing z użyciem smartfonów.

  • iPhone’y i smartfony z systemem Android dotychczasowych klientów korzystających z rozwiązania OmniPCX Enterprise zyskają dostęp do komunikatora. Dodatkowo użytkownicy będą mogli dołączać do konferencji OpenTouch jednym dotknięciem ekranu za pomocą dużo prostszego interfejsu. Użytkownicy rozwiązania OmniPCX Enterprise, którzy potrzebują łatwego, bezdotykowego przełączania się pomiędzy telefonem biurkowym a smartfonem z technologią NFC.

Dzięki pakietowi OpenTouch 2.1:

  • Przedsiębiorstwa mogą wybierać pomiędzy wdrożeniem na lokalnym serwerze a modelem „As a service” w chmurze OpenTouch Enterprise Cloud.

    • Rozwiązanie OpenTouch Enterprise Cloud ułatwia przedsiębiorstwom wybór    usług komunikacji zunifikowanej udostępnianych w modelu UCaaS w prostym modelu licencjonowania, który powoduje powstanie wyłącznie kosztów operacyjnych i obejmuje również usługi zarządzania oraz interfejsy API.

    • OpenTouch Enterprise Cloud udostępnia obecnie środowisko z certyfikowaną infrastrukturą jako usługą (IaaS) w celu ułatwienia współpracy z partnerami handlowymi. • Scentralizowane wdrożenie obniża koszty operacyjne i zapewnia ciągłość działania oddziałów przedsiębiorstwa dzięki serwerom Passive Communication Servers, które obsługują platformę VMware i przełączniki KVM.

  • Sieci komunikacyjne oparte całkowicie na protokole IP, charakteryzujące się niższymi kosztami operacyjnymi, są dostępne dla przedsiębiorstw potrzebujących dużej liczby ekonomicznych telefonów biurkowych. Telefon 8001 DeskPhone umożliwia komunikację klasy korporacyjnej opartą na protokole SIP oraz scentralizowane zarządzanie w rozsądnej cenie.

  • Przedsiębiorstwa mogą teraz umożliwić większej liczbie pracowników korzystanie z komunikacji zunifikowanej przy jednoczesnym ograniczeniu ilości wykorzystywanych zasobów. Wszystkie klienty programowe OpenTouch Conversation zapewniają dostęp za pośrednictwem serwera reverse proxy bez konieczności korzystania z wirtualnej sieci prywatnej i z lepszą skalowalnością niż w przypadku starszej technologii VPN.

Eric Penisson, VP & General Manager, Communications Solutions Business Unit, Alcatel-Lucent Enterprise:

„Nasze przełomowe rozwiązania OpenTouch są cenione za ich prostotę przy jednocześnie niezaprzeczalnej nowoczesności. Najnowsza wersja OpenTouch nie jest tu wyjątkiem. Udostępnia ona przedsiębiorstwom doskonałe aplikacje mobilne na tablety i smartfony z systemem Android oraz umożliwia intuicyjną współpracę wizualną w biurze. Jej elastyczne opcje zorganizowania infrastruktury przypadną do gustu klientom szukającym modeli wdrożenia chmury prywatnej oraz ułatwią im przejście na komunikację zunifikowaną”.

Opublikowano

Alcatel-Lucent Enterprise
Alcatel-Lucent Enterprise

ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw - od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystuje ducha przedsiębiorczości oraz wieloletnie doświadczenie w zakresie innowacji — posiada ponad 2700 pracowników w przeszło ... Więcej »