Nasz zespół inżynierów

Każdego dnia dzielimy się wiedzą techniczną i doświadczeniem z naszymi partnerami handlowymi oraz ich klientami końcowymi. Od lat nasz zespół doradza i wspiera Was w planowaniu infrastruktury IT. Dowiedz się, jak możemy pomóc Tobie i twojej firmie.

Nasi specjaliści od lat budują i rozwijają swoje kompetencje w zakresie doradztwa informatycznego. Ich doświadczenie i wiedza umożliwiły nam stworzenie dedykowanych zespołów inżynierskich, których członkowie zapewniają wsparcie techniczne na każdym etapie projektu oraz współpracują przy realizacji wdrożeń zaawansowanych technologicznie. Wiedza naszych ekspertów została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami i wyróżnieniami, które dodatkowo są gwarantem najwyższej jakości świadczonych przez naszą firmę usług doradczych.

Podczas realizacji wdrożenia na etapie przedsprzedażowym weryfikujemy posiadane zasoby klienta, pomagamy w analizie potrzeb przedsiębiorstwa, współtworzeniu dokumentacji technicznej, prowadzeniu testów rozwiązań w infrastrukturze klienta (proof-of-concept) oraz organizujemy warsztaty i szkolenia. Na etapie posprzedażowym oferujemy wsparcie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych poprzez Helpdesk, obsługę zgłoszeń RMA oraz współpracujemy z producentami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych i konfiguracji systemów.

Nasz zespół inżynierski dostarcza rekomendacje w zakresie wcześniej wykorzystywanych i nowych rozwiązań IT, ale może również pomóc w projektowaniu i wdrażaniu m.in. zaawansowanych, nowatorskich sieci rozległych SD-WAN, zasobów do budowy infrastruktury chmurowej czy systemów cyberbezpieczeństwa IT. Współpracuje też z podmiotami, które świadczą usługi informatyczne, zapewniają wdrożenie sprzętu i aplikacji, ich utrzymanie oraz szeroko rozumiane doradztwo informatyczne (konsulting informatyczny).

Jednym z największych atutów naszego zespołu inżynierskiego jest jego elastyczność i indywidualne podejście do każdego projektu. Dzięki temu, że jesteśmy zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami, możemy wspierać Was w tworzeniu i realizacji projektów dopasowanych do konkretnych potrzeb i wymagań użytkowników.

Nasi konsultanci – we współpracy z partnerami – sprawują też kontrolę nad poprawnością realizacji wdrożenia, aby implementowane rozwiązania sprzętowe i aplikacje – zarówno w dużych, jak też małych i średnich firmach z każdej branży – wprowadzały infrastrukturę informatyczną na wyższy poziom i spełniały nowe standardy.

Szeroka oferta szkoleń technicznych

Szukasz wartościowych szkoleń, z dużą dawką praktycznej wiedzy, podaną w przejrzysty sposób? Nasz zespół inżynierski z chęcią przygotuje i zrealizuje warsztaty “szyte na miarę”.

Możesz skorzystać również z szerokiej bazy szkoleń online, dotyczących konkretnych technologii i prowadzonych przez naszych inżynierów oraz oferty współpracujących z nami producentów. Sam decydujesz, czy chcesz uczestniczyć w nich “na żywo” czy wolisz zapoznać się z nimi w dogodnym dla ciebie momencie. Pełną ich bazę znajdziesz w naszej bibliotece nagrań.

Warto skorzystać również z dostępu do naszego Demo Labu, gdzie wspólnie z naszymi inżynierami możesz przetestować różne rodzaje sprzętu i oprogramowania, a w rezultacie optymalnie dobrać technologię i rozwiązania sprzętowe. Dzięki temu uzyskasz pewność, że korzystasz z najlepszych możliwości dla swojej firmy i otrzymasz pełne wsparcie na każdym etapie projektu.

Skorzystaj z naszych usług doradztwa informatycznego

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu jesteśmy dla Ciebie i Twoich klientów kompetentnym partnerem i zaufanym doradcą w obszarze nowoczesnych technologii.

Oto zakres wsparcia technicznego, które świadczymy dla naszych partnerów handlowych:

Pomoc przedsprzedażowa, doradztwo IT i projektowanie rozwiązań informatycznych: 

  • prezentacje rozwiązań,
  • analiza potrzeb klientów i audyt IT,
  • współtworzenie projektów technicznych,
  • analiza wymagań funkcjonalnych i technicznych,
  • testy rozwiązań w infrastrukturze klienta (PoC),
  • warsztaty i szkolenia,
  • współpraca z integratorami przy budowaniu rozwiązań, dostarczanych w modelu usługowym.

Pomoc posprzedażowa:

  • pomoc w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych poprzez Helpdesk,
  • obsługa RMA – diagnozowanie uszkodzeń sprzętu i pośredniczenie w procesie naprawy
    przez producenta,
  • współpraca z producentami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych,
  • pomoc w konfiguracji systemów.

Usługi:

  • nadzór nad wdrożeniem i implementacją systemów,
  • usługi pomiarów radiowych,
  • usługi szkoleniowe,
  • konsulting IT i usługi profesjonalne myHEZO, świadczone dla wybranych producentów,
  • współpraca z podmiotami, oferującymi wsparcie IT i outsourcing IT.

Skontaktuj się z nami