Veracomp.pl  »  O Firmie  »  Kariera    Proces rekrutacji

KARIERA

Proces rekrutacji

Zatrudnienie nowego pracownika Veracomp poprzedzone jest kilkuetapowym procesem rekrutacji. Zobacz, jak to wygląda:

Pierwszym krokiem jest wysłanie aplikacji on-line na wybrane przez Ciebie stanowisko. Nasze oferty pracy możesz zobaczyć tutaj. Jeśli znajdziesz interesującą dla siebie propozycję – zgłoś się do nas. Twojemu zgłoszeniu bacznie przyjrzy się nasz zespół rekrutacyjny. Wstępna analiza dokonywana jest pod kątem Twojego doświadczenia i kompetencji.

Jeśli Twój profil będzie zgodny z naszymi aktualnymi potrzebami rekrutacyjnymi, zostaniesz zaproszony do udziału w spotkaniu. Czasami bywa ono poprzedzone rozmową telefoniczną.
Spotkanie odbywa się w głównej siedzibie Veracomp w Krakowie lub naszych biurach handlowych. Ilość takich spotkań może być różna - zazwyczaj rekrutacja składa się z dwóch rozmów:

  • z działem HR,
  • z szefem danego zespołu lub działu.

W niektórych przypadkach szef działu dostarczy Ci materiały do nauczenia, testy, zleci zadania do wykonania. Dzięki temu dowiesz się jak może wyglądać Twoja praca i w jakich obszarach będziesz się rozwijać. Po upływie czasu wyznaczonego na naukę i przyswojenie wymaganej wiedzy, sprawdzamy efekty Twoich zmagań.

Po zakończeniu procesu rekrutacji wszyscy otrzymują informację zwrotną, a wybranemu kandydatowi składamy ofertę pracy.

Czy chcesz do nas dołączyć?