Veracomp.pl  »  O Firmie    Grupa Veracomp

O FIRMIE

Grupa Veracomp

Grupa Veracomp jest liderem dystrybucji z wartością dodaną (VAD - Value Added Distribution) w zakresie rozwiązań teleinformatycznych. Spółka prowadzi działalność w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudnia ponad 350 osób. Grupa Veracomp dostarcza kompleksowe rozwiązania IT, które znajdują zastosowanie we wszystkich sektorach gospodarki.

Grupę Kapitałową Veracomp tworzą (zobacz także na mapie):

- Veracomp SA - dystrybutor rozwiązań IT na terenie Polski, Białorusi, Litwy, Łotwy i Estonii

- Compendium Centrum Edukacyjne - firma specjalizująca się w szkoleniach technicznych dla specjalistów IT

- Veracomp s.r.o. - dystrybutor IT w Czechach

- Veracomp SLOVAKIA s.r.o. - dystrybutor IT na Słowacji

- Veracomp s.r.l. - dystrybutor IT w Rumunii

- Veracomp d.o.o. - dystrybutor rozwiązań IT w krajach adriatyckich (Chorwacja, Albania, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Kosowo, Macedonia, Serbia, Słowenia)

- Veracomp EOOD - dystrybutor rozwiązań IT na terenie Bułgarii

Veracomp prowadzi działalność od 1991 r., posiada ugruntowaną pozycję w regionie CEE. W portfolio Grupy znajduje się 190 000 produktów ponad 120 światowych producentów IT, które są dostarczane do klientów końcowych za pośrednictwem sieci sprzedaży tworzonej przez kilka tysięcy partnerów handlowych. Veracomp aktywnie wspiera kanał partnerski organizując liczne spotkania, konferencje i szkolenia.

Ofertę Veracomp tworzy szeroka gama rozwiązań w obszarze nowych technologii z zakresu różnych specjalizacji: sieci, telekomunikacja, bezpieczeństwo IT, pamięci masowe i serwery, zarządzanie infrastrukturą IT, systemy audiowizualne i Digital Signage, cyfrowy obieg dokumentów, medycyna cyfrowa, produkty dla użytkowników domowych i segmentu SOHO. Oprócz dystrybucji, Veracomp zapewnia także wsparcie technologiczne, udziela konsultacji w zakresie doboru rozwiązań IT, edukuje kanał sprzedaży i użytkowników końcowych.

Wartości Veracomp

W Veracomp wprowadzono unikatowy zbiór wartości, które stanowią podstawę codziennej pracy z klientami.

  • Obsługuj klientów tak, jak sam chciałbyś być obsługiwany.

  • Planuj i uparcie dąż do celu, twórz wiele alternatywnych dróg, bądź szybki i skuteczny.

  • Stawiaj sobie wysoko poprzeczkę, formułuj cele realizowalne i ambitne.

  • Bądź odpowiedzialny.

  • Graj zespołowo - osiągniesz więcej.

  • Bądź uczciwy, szczery i otwarty.

  • Oprócz efektu liczy się styl w jakim go osiągniesz. Skutecznie i z klasą.

  • Bądź bezlitosny w eliminowaniu ograniczeń działania firmy.

  • Oszczędnie znaczy mądrze.

  • Każdy dzień to nowa karta Twojego życia, szansa na nową wiedzę i rozwój.

  • Traktuj zmianę jako możliwość rozwoju.